Forums » General » Special Interests » Clit Pumping







Beit
rose Alisha Banks
Since: Mar '16
pushpin 636 - 22 Reviews


So it was my first time getting my clit pumped this morning it felt so good. He pumped it so huge and then took the pump off n started licking all over it til i squirted out my pussy then pulled out the condom and shoved his 9 inch dick so deep in me. We were in missionary position and my clit just looked so pretty and juicy lol  i Squirted all over. Just wanted to share my experience i enjoyed this morning.







tophat alpineride1299
Since: Jul '15
pushpin 220 - 14 Reviews


Holy Shit! I'd be in real trouble if there was someone providing this closer to the North Bay. Umm is there????? I mean, just plain WOW. I love the enlarged clit topics as well, though those providers never seem to be close either. This stuff is my kryptonite and I need to start making an effort to turn some of these fantasies into reality.

The special interests forum always delivers. 







Img 2765 copy
rose DevorahReine
Since: Mar '16 Vip   Verifiedbadge
pushpin 421 - 14 Reviews


That sounds hot! I have pumped mine as well (it's naturally already pretty big) and also engorges with a hitachi magic wand.

-Devorah







tophat diamondcutter
Since: Aug '14
pushpin 340 - 3 Reviews


>He pumped it so huge and then took the pump off n started licking all over it til i squirted out my pussy then pulled out the condom and shoved his 9 inch dick so deep in me. We were in missionary position and my clit just looked so pretty and juicy lol  i Squirted all over.

 Thanks for sharing. Very hot!

BTW, were you ever a writer for Penthouse Forum.....maybe circa 1980's? 







tophat whoseurdaty
Since: Jan '15 Vip  
pushpin 835


How did he pump it? Sounds like something every daty session should start with







E04ea2d805cec36017b46edf3567dd35
tophat Ripper96
Since: Jun '16 Vip  
pushpin 1621 - 17 Reviews


I WANNA LEARN!!







Squifffffy
tophat Squiggy
Since: Feb '15
pushpin 3528


I tried to do this but  I only had a bicycle pump and she was picky.







Sophia loren
tophat Romantic1
Since: Jun '16
pushpin 835 - 26 Reviews


Devorah, is it too sensitive after you pump it or can we still pleasure it?  This is new territory for me.







Kimg0260
rose Talented BBW
Since: Nov '15
pushpin 667 - 23 Reviews


I tried to do this but  I only had a bicycle pump and she was picky.
---
I literally laughed out loud! Good one!







tophat JMO22
Since: Aug '15 Vip  
pushpin 198 - 22 Reviews


THIS is how you write a headline.  Well done.  I was tripping over my keyboard to get to the thread, lol.

You have caught my attention, Ms Alisha. The only problem is, I don't see an ad with all the usual info.







Beit
rose Alisha Banks
Since: Mar '16
pushpin 636 - 22 Reviews


I was on vacation hun back now with ad :)







tophat Val_Killmore
Since: Mar '17
pushpin 279 - 2 Reviews


Thank you for helping my morning wood out with that story. I must see you now.







Beit
rose Alisha Banks
Since: Mar '16
pushpin 636 - 22 Reviews


Thank you hun







Image
rose Korean Class
Since: May '17
pushpin 55 - 5 Reviews


*Types clit pump into amazon.....🤤😳







Tenor
tophat Sick Puppy
Since: May '17
pushpin 935


Holy crap, is that for real? Now I gotta research the hell out of that!


Godos 7





Beit
rose Alisha Banks
Since: Mar '16
pushpin 636 - 22 Reviews


Try it guys you won't  be disappointed 







tophat Nomader
Since: Oct '14
pushpin 114 - 5 Reviews


Oh you need to come just a bit fatter north.  Modesto or stockton area 


double dang



Nomader







tophat Poiu
Since: Sep '16
pushpin 18 - 5 Reviews


Do any of you lovelies anywhere in the Bay Area proved such a service?







Beit
rose Alisha Banks
Since: Mar '16
pushpin 636 - 22 Reviews


mod edit: trolling line removed

*Moderated on Sep 16, 2017







2017 07 22 00.41.05
rose VanessaBella
Since: Dec '16 Vip   Verifiedbadge
pushpin 781 - 32 Reviews


Holy Shit! I'd be in real trouble if there was someone providing this closer to the North Bay. Umm is there????? I mean, just plain WOW. I love the enlarged clit topics as well, though those providers never seem to be close either. This stuff is my kryptonite and I need to start making an effort to turn some of these fantasies into reality.

The special interests forum always delivers. 

---


If only I knew last time!! Hehe, I know what to bring on my next s.r. trip!!







2017 07 22 00.41.05
rose VanessaBella
Since: Dec '16 Vip   Verifiedbadge
pushpin 781 - 32 Reviews


Do any of you lovelies anywhere in the Bay Area proved such a service?

---


Awe dang. I have a feeling my feeling will be more feelingly 😂







Beit
rose Alisha Banks
Since: Mar '16
pushpin 636 - 22 Reviews


I know I really do